5 grunde til at du IKKE skal bruge Excel til tilmelding

Er du én af dem?

Som sveder over tilmeldinger og registreringer i et Excel-ark?

Så skal du vide, at du langt fra er den eneste. For der er mange (RIGTIG MANGE) andre, som også styrer al tilmelding og dertilhørende korrespondance i Excel og Outlook. Mange, som knokler derudaf for at holde styr på det hele.

Forstå mig ret. Både Excel og Outlook er super gode og brugbare programmer – bare ikke til at styre tilmelding og registrering. For laver du arrangementer med mange deltagere er Excel som ”tilmeldings- og registreringssystem” en tidsrøver af en anden verden.

Og der sker fejl.

Dumme, trælse fejl. Der igen giver ekstra arbejde.

Hvis du stadig er i tvivl om hvorfor, du skal begynde at kigge dig om efter et system til at håndtere tilmelding og registrering, så har vi samlet 5 grunde til, at du ikke skal bruge Excel.

Her kommer 5 grunde til, at du ikke skal bruge Excel til tilmelding og registrering på events.

 


  1. Excel sender ikke selv en svar-mail tilbage til deltageren, når de har tilmeldt sig til dit arrangement
  2. Excel retter ikke sig selv til, når en deltager foretager en ændring i valg af overnatning
  3. Excel ved ikke, at der er forskel på deltagertyper. At der er forskel på om en person er almindelig deltager, VIP, gratis deltager, ledsager eller speaker
  4. Excel husker ikke selv på at ændre navnet på den deltager, der skal deltage i et af dine arrangementer i stedet for en kollega
  5. Excel sender ikke automatisk en reminder ud til alle dine deltagere om, at de skal huske at betale deltagergebyret

 

Excel gør intet af sig selv!

Absolut intet.

Det er DIG, der skal gøre alt arbejdet.

Og det tager tid med alt det manuelle arbejde. Lang tid!

Og der sker i praksis for mange fejl.

Suk!

 

Registreringssystemer til at håndtere tilmelding og registrering

Hos OrgaNicer har vi registreringssystemer til at håndtere tilmelding og registrering til alle arrangementer. Registreringssystemer, der gør alle disse ting stort set AUTOMATISK.

Vi har hjulpet masser af kunder med at få automatiseret tilmeldinger og registreringer. Så de kunne skrue timetallet ned på et mere fornuftigt niveau.

Og vi hjælper også gerne dig.

Med vores hjælp sparer du helt sikkert omkostningerne ind i tid. For ikke at tale om en reduceret fejlmargin, der er til at tage og føle på.

Se mere om vores håndtering af Tilmelding og Registrering her.

 

De bedste hilsner,

Tina Biel, projektleder hos OrgaNicer

 

Ps. Er du ikke allerede tilmeldt nyhedsbrevet kan du blive det her.

Kunne du lide dette blogindlæg?

Få mere som dette = viden, værktøjer, trends og tips til dit arbejde med at planlægge og designe møder og events. Alt sammen (plus super gode tilbud) sendt direkte til din indbakke hver mandag.

Ja tak – send guldkornene direkte til mig

FORBLIV UP-TO-DATE og modtag nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev, og modtag guldkorn direkte i indbakken

© 2020 OrgaNicer, All Rights Reserved