Skip to main content

At nå det hele – til tiden

We can’t help everyone, but everyone can help someone
― Ronald Reagan

Du kender det sikkert: Chefen har fået en god idé og vil gerne, at vi laver et stort møde eller en konference. Han tænker måske ikke lige på, at vi allerede har en masse aktiviteter i bogen allerede og din tid er booket helt til sidste minut. Hvad gør man så? Der er et par alternativer:

  1. Du arbejder mere, tager dine aftener og weekender i brug.
  2. Du finder en samarbejdspartner, der kan hjælpe dig.
  3. I finder ressourcer internt, som kan hjælpe dig.

Vi kan sikkert hurtigt blive enige om, at alternativ 1 ikke er en fantastisk løsning. Du holder jo ikke til det i længden. Alternativ 3 kan være en god løsning, hvis det er så stort en opgave, at det kræver hjælp fuld tid i en periode og du får mulighed for at sætte tid af til at oplære vedkommende. Vælger du alternativ 2, kunne du ringe til os og så vil du komme til at tale med Annette. Annette håndterer masser af møder og konferencer med hendes team. Hun behøver ingen oplæring, hun har systemerne lige ved hånden og har forhandlet flere aftaler hjem med venues og hoteller end nogen anden, jeg kender. Og så er hun utroligt struktureret i sin tilgang til projekter.

Annette vil straks bringe dig igennem hele processen og lave en klar aftale om, hvem der gør hvad og hun vil som regel tage udgangspunkt i vores ABC for konferencer – en huskeliste, som bringer jer hele vejen rundt om mødet.

Du må stadig meget gerne ringe til Annette og hun vil gerne hjælpe, men du kan også selv gå igennem Konferencens ABC og bruge den som huskeliste for at tænke på det meste i forbindelse med en større konference. Og så kan du jo efterfølgende vælge et af alternativerne ovenfor 😉

Indtil vi ses igen: ”Nå det hele – eller få hjælp!”

© 2022 OrgaNicer, All Rights Reserved