Skal vi tage os af dele eller hele projektledelsen af dit arrangement? Vi er med dig hele vejen og hjælper med at sikre, at arrangementet når sine fastsatte mål.
Du kan også få hjælp i opstartsfasen til at lave din egen projektplan. Det er helt op til dig. Uanset om du er ved at planlægge en konference, en generalforsamling, en produktlancering, en kulturevent, en messe eller en forskerkongres
Sådan hjælper vi dig med projektledelse til din konference:
Planlægning af overordnede leverancer og tilhørende opgaver
Overordnet tidsplan for arrangementet
Kontakt og løbende dialog med samarbejdspartnere
Løbende koordineringsmøder med dig som arrangør og med samarbejdspartnere og leverandører
Ved du, hvordan du laver en god evaluering af din event? Én, der kommer hele vejen rundt om dit arrangement, og som hjælper dig med at vurdere, hvordan det er gået med de fastsatte mål? Og vidste du, at en god evaluering allerede starter i planlægningsfasen, længe inden dit arrangement åbner dørene?
Vi kan hjælpe med de strategiske samt praktiske dele af evalueringen såsom:
Opstille relevante og målbare mål for dit arrangement
Planlægning og eksekvering af evalueringsprocessen
Opsætning af online evalueringsskema
Elektronisk udsendelse til deltagerne
Indsamling af data
Har du den gode idé til en event? Men mangler at få lavet en god konceptbeskrivelse, du kan bruge i arbejdet med at finde samarbejdspartnere, sponsorere og lignende.
Vi har produceret ganske mange konceptbeskrivelser og konceptpræsentationer. Enten fra scratch eller på baggrund af ønsker og ideer fra vores kunder og samarbejdspartnere.
Her er hvad vi kan gøre for dig:
Udvikle et overordnet konferencekoncept, der matcher dit arrangements ønskede image
Udvikle konceptet på baggrund af en grundig målgruppebeskrivelse og afsøgning af målgruppens behov
Evt. afholde en workshop med udvalgte repræsentanter for målgruppen for at lære dem bedre at kende
Afdække relevante markedsføringskanaler
Udarbejde en grafisk præsentation af konceptbeskrivelsen, der kan bruges i arbejdet med at finde samarbejdspartnere og sponsorer
Eller helt andre, individuelle grunde alt efter arrangementstype og formål.
Dét, at designe og facilitere gæsteoplevelsen effektivt, kræver en række elementer. Elementer som tilsammen opfylder (eller overgår) gæstens forventninger. Det er din opgave som vært, at sørge for, at hvert enkelt af disse elementer bidrager positivt til gæstens oplevelse. Og hvordan gør du det? Organicer bruger en såkaldt Meetovation-tilgang til at designe gæsternes oplevelse.
Denne proces omkring serviceprofilering er for dig, der ønsker:
Bedre tværfagligt samarbejde
Bedre service samt dygtigere personale
En skarpere virksomhedsprofil
Udvikling af en ny service
Flere, gladere kunder
Bedre samarbejdspartnere
Budgettet er et af de vigtigste økonomiske styringsredskaber i forbindelse med planlægning af din konference. Selvom du har en god fornemmelse af, hvad der skal til for at dit arrangement eller din event bliver økonomisk succesfuldt, kan det også være fornuftigt at have de faktuelle tal i budget, så der ikke opstår overraskelser.
Vi assisterer dig gerne med vejledning og erfaring fra tidligere arrangementer
Budgethåndtering af konference eller event
Udformning af faktura
CVR: 39374218